Visai neseniai pradėjote vystyti elektroninę prekybą ir kol kas prekes parduodate tik Lietuvos teritorijoje? Jei taip, paklauskite savęs, kodėl savo verslą įspraudžiate į tokius griežtus rėmus ir nenorite padidinti pardavimų? Suprantama, kad pradžioje galite manyti, jog Lietuvoje tokią veiklą vykdyti yra kur kas lengviau ir jūs tokiu būdu išvengiate daugybės papildomų nepatogumų, tačiau turint savo nuosavą verslą į jo vystymą vertėtų žvelgti visiškai kitomis ir kur kas platesnėmis akimis. Tai reiškia, kad jūs visuomet turėtumėte ieškoti naujų galimybių ir stengtis pasirinkti būtent tai, kas yra efektyviausia jūsų verslui. Jei jūs elektroninę prekybą pradėsite vystyti skirtingose užsienio šalyse, jūs turėsite kuo puikiausią galimybę pasiekti labai plačią auditoriją. Todėl net jei jums niekuomet neteko prekiauti tarptautiniu mastu, tikrai neturėtumėte baimintis, nes būtent tokiu būdu jūs galėsite lengviau pasiekti savo norimą tikslą.

Be abejo, jūs turėsite keletą pasirinkimų. Vienas iš jų yra pasitaikantis bene dažniausiai. Jūs galite sukurti vieną elektroninę parduotuvę, kuri būtų daugiakalbė. Tačiau jūs taip pat galite pasirinkti ir šiek tiek kitokį sprendimą, sukuriant daug skirtingoms užsienio šalims pritaikytų elektroninių parduotuvių, kurios būtų tinkamai ir profesionaliai lokalizuotos, paverčiant jas labai puikiai pritaikytomis skirtingų šalių gyventojams. Tai neabejotinai padidina pardavimus ir padeda lengviau pelnyti didesnį pirkėjų palankumą.

Kita vertus, jei jūs svarstote, kaip galėtumėte skirtingas elektronines parduotuves lokalizuoti skirtingoms užsienio šalims, atsakymas yra labai akivaizdus. Jums turėtų pagelbėti profesionalios vertimo paslaugos, kurios užtikrina, kad tekstai būtų išversti labai kokybiškai, atsižvelgiant į pačius aukščiausius standartus. Be to, lokalizacijos paslaugos yra kompleksinės, todėl tokio proceso metu vertimų biuras visuomet pasitelkia daugybę skirtingų sričių specialistų, kurių kiekvienas užtikrina savo atliekamo darbo kokybę. Tokiu atveju galima sukurti labai kokybišką galutinį produktą. Žinoma, labai svarbu, kad taip pat daug dėmesio skirtumėte marketingui. Jei jūs skirtingas elektronines parduotuves pritaikysite užsienio šalių pirkėjams, taip pat pasistenkite sukurti efektyvią marketingo strategiją, kurios pagalba galėtumėte lengviau pasiekti tikslinę užsienio šalies auditoriją, kuri bus sudominta jūsų parduodamomis prekėmis.